Retur og fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget. Du skal dog være opmærksom på at nogle varer (varer over 20-35 kg) skal sendes som stykgods. Det afhænger af hvilken transportør du vælger. Du er selv ansvarlig for at produkterne bliver ansvarligt pakket ind og du bærer pakken/varerne, indtil vi modtager pakken. Det er også vigtigt, at pakken sendes forsikret (ved retur af tæpper skal du vælge en udvidet forsikring). Du er altid velkommen til at skrive, hvis du er i tvivl om hvordan du skal gøre.
Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@loome.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Det er op til Loome at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.
Du kan ikke fortryde dit køb ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. I så fald du nægter modtagelse af din ordre, eller ikke afhenter din pakke på det udvalgte afhentningssted, uden at give os tydelig besked om dette, så forbeholder vi os retten til at fratrække vores samlede udgift i forbindelse med fragt, når vi krediterer din ordre.
Er pakken gået i stykker under din returnering, er det dit ansvar og pengene returneres ikke. Det er derfor meget vigtigt, at du gemmer postkvitteringen, samt evt. Track and Trace-nummer, så du kan henvende dig til fragtfirmaet for erstatning af skaden. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller sendt til pakkeshop. De skal sendes til vores adresse.
Reklamationsret
I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen skal meddeles til Loome i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt. Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert anvendelse af produktet. Loome dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Reklamationer sendes til vores adresse:
Loome
Højtoften 3
8654 Bryrup
Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@loome.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Det er op til Loome at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.
Du kan ikke fortryde dit køb ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. I så fald du nægter modtagelse af din ordre, eller ikke afhenter din pakke på det udvalgte afhentningssted, uden at give os tydelig besked om dette, så forbeholder vi os retten til at fratrække vores samlede udgift i forbindelse med fragt, når vi krediterer din ordre.
Er pakken gået i stykker under din returnering, er det dit ansvar og pengene returneres ikke. Det er derfor meget vigtigt, at du gemmer postkvitteringen, samt evt. Track and Trace-nummer, så du kan henvende dig til fragtfirmaet for erstatning af skaden. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller sendt til pakkeshop. De skal sendes til vores adresse.
Reklamationsret
I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen skal meddeles til Loome i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt. Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert anvendelse af produktet. Loome dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Reklamationer sendes til vores adresse:
Loome
Højtoften 3
8654 Bryrup
Stories
Oplev historierne om vores
produkter og menneskene bag
produkter og menneskene bag
Hver en tråd og hver en form fortæller en historie - kom tættere på de autentiske håndværkstraditioner og de dedikerede håndværkere, der gør hvert produkt unikt.
Følg os
Følg med på Instagram
Få indblik i de unikke historier bag vores håndlavede produkter
og få et strejf af marokkansk kultur
og få et strejf af marokkansk kultur